!کودتاچیان و ادامه راه مظفر بقایی و آیت ها


کودتاچیان و ادامه راه مظفر بقایی و آیت ها!

کودتاچیان با جوسازی، دروغ و افترا و پرونده سازی همان هدفی را دنبال می کنند که بقایی ها و دیگر وابستگان به امپریالیسم و استعمار در سال های مبارزه برای ملی کردن صنعت نفت دنبال می کردند، باید با افشای باندهای هوادار خط فکری بقایی و آیت و دیگر مزدوران دشمن ترقی و سعادت مردم ایران، دست در دست یکدیگر، مانع کامیابی کودتاچیان پیرو بقایی و آیت ها شویم.


ارتجاع حاکم و مدافعان ریز و درشت دولت کودتا، به افترا و تهمت و جو سازی خود علیه نیروهای آزایخواه، مترقی و اصلاح طلب با شدت هر چه تمامتر مشغول هستند و در این زمینه از شیوه های مختلفی بهره می گیرند.
این جوسازی و دروغ پردازی، با تداوم مبارزه جنبش مردمی و ایستادگی چهره های موثر نظیر میرحسین موسوی ابعاد گسترده ای یافته و توجه دقیق و موشکافانه به محتوی جنگ روانی-تبلیغاتی مذکور می تواند حقایق چندی را آشکار سازد.
به دنبال روزنامه کیهان و هفته نامه صبح صادق ارگان سپاه پاسداران که در این روزها و هفته ها مملو از تبلیغات دروغین علیه جنبش مردمی است و به موازات سخنان آیت الله مصباح یزدی که با هدف مشخص و خطاب به کودتاچیان اعلام می کند: "برخی مسئولان... بارها اعلام کرده اند که ولایت فقیه را قبول ندارند و تنها به دلیل درج در قانون اساسی آن را پذیرفته اند، آنها در هفته های اخیر آشوب به راه انداخته و خواستار ابطال انتخابات بودند... ".
برخی ارگان های سیاسی و تبلیغاتی مدافع کودتا نیز به جو سازی هدفمندی مبادرت نموده اند یکی از این مراکز تبلیغاتی در خدمت اهداف کودتای انتخاباتی که توسط بسیج دانشجویی و با همیاری گروهی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی که سابقه عضویت در وزارت اطلاعات و شعبه اطلاعات سپاه را دارند، اداره می شود، پایگاه اینترنتی عدالتخانه است، عدالتخانه در سلسله گزارشات و تحلیل هایی ضمن حمایت از دولت احمدی نژاد و تکرار دروغ پردازی سپاه پاسداران مانند "توطئه انقلاب مخملین"، در چارچوب معین و شناخته شده ای به پرونده سازی برضد میرحسین موسوی می پردازد. آنچه در تحلیل و ارزیابی این پایگاه اینترنتی وابسته به محافل ارتجاعی به شکل برجسته به چشم می خورد، هواداری آن از دیدگاه و نظریات مظفربقایی و شاگرد و مرید او دکتر حسن آیت است. در این زمینه عدالتخانه بارها به این موضوع اشاره کرده که "شهید حسن آیت" از مخالفان میرحسین موسوی بود و در خصوص وی به دفعات به بهشتی رهبر وقت حزب جمهوری اسلامی هشدار داده بود. پایگاه عدالتخانه 25 تیرماه در گزارشی با عنوان، "نقاط مبهم در سوابق میرحسین موسوی و همسرش" از جمله می نویسد: "... محور وحدت امت اسلامی و علمدار اسلام ناب محمدی... حضرت آیت الله... خامنه ای می باشد، اگر مومنین به اصول دین، در عمل به فروغ، مرزبندی های خود را ذیل ولایت فقیه لحاظ و آراء خود را با ترسیم و راهروی در این چارچوب ها هدایت نمایند، امید به حسن عاقبت و رضایت حق خواهد بود... امروز مظاهر شیطان یعنی حاکمیت و نظام سیاسی حاکم برآمریکا و فلسطین اشغالی تمام تلاش خود را جهت ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بکار گرفته اند، لذا نخبگان و خواص باید بدانند که اگر تولی و تبری آنان منطبق برمرزبندی های ولی فقیه نباشد، نهایتا به ابزار فعل دشمنان خدا مبدل خواهند شد"، سپس در ادامه افزوده می گردد: "امروز... عمق فتنه های دوستان شیطان در تشویق اذهان و امکان ضربه خوردن مجدد جامعه اسلامی در جا به جایی دوست و دشمن وعدم توجه مردم به نفوذ فرصت طلبان در آب نمک خوابانده شده است..."
در بخش دیگر این مطلب به برخی سوابق میرحسین موسوی و زهرا رهنورد اشاره می گردد و مطابق معمول در رژیم ولایت فقیه، اتهاماتی زشت و بی پایه به آنان نسبت داده می شود. در مطلب فوق با اشاره به سوابق سیاسی موسوی و رهنورد، یادآوری می گردد: "سوال اینجاست آقای میرحسین موسوی به عنوان یکی از خداپرستان سوسیالیست (اشاره ای است به سابقه دوستی موسوی با نیروی مترقی مذهبی مانند امت، جاما و حزب مردم ایران محمد نخشب) چه نسبتی با این مبارزات مسلحانه!!!
که غالبا غیر شرعی و ناهماهنگ با فقهای جامع الشرایط بوده است، داشته اند. از آنجا که در خط مشی جاما همکاری های تاکتیکی با چریک های اکثریت فدایی خلق (خوب توجه کنید به دروغ پردازی که واژه اکثریت را به کار برده در دورانی که مربوط به دهه 50 خورشیدی است) و نیز حزب توده کاملا تعریف شده بوده است و هردوی این دو جریان مستقیما با سرویس های جاسوسی ابرقدرت ها در تعامل مستقیم بودند، جناب میرحسین موسوی به عنوان عضو همراه این گروهک (جاما) تا چه اندازه درگیر این تعاملات بوده است؟...
سئوال بسیار اساسی دیگر که ایشان باید هر چه سریعتر به آن پاسخ بگویند این است که چگونه ایشان حدود دو سال مانده به پیروزی انقلاب اسلامی و سقوط نظام شاهنشاهی به همراهی همسرش سر از آمریکا درآورد... هزینه اقامت قریب به 2 سال میرحسین و همسرش از کجا و چگونه تامین گردیده بود؟... آیا همسر میرحسین موسوی می توانند لیست مسافرت های قبل از انقلاب خود را بویژه به پایتخت های اروپایی و آمریکا به خاطر بیاورند؟... البته د ربحث بعد از انقلاب ایشان (موسوی) هم که به شهید بهشتی و شهید رجایی وصل شدند، مطالب واسناد بسیار مهمی از شهید آیت (ره) و هشدار دهی این شهید گرانقدر به شهید بهشتی وجود دارد که در صورت لزوم ریز به ریز آنها باید طرح و بررسی گردد...".
چنین تبلیغات هدفمندی البته فقط و فقط از دست پروردگان و ادامه دهندگان خط فکری و سیاسی مظفربقایی و حسن آیت بر می آید.
چهره های منفور و بدسابقه ای مانند مظفربقایی و شاگردش حسن آیت، برای هیچ نیرو و حزب جدی و میهن دوستی ناشناخته نیست، اما آنچه مهم می نماید، تداوم خط فکری این عناصر و پیروی کودتاچیان از این دیدگاه است. حسن آیت پس از انقلاب از مرتجع ترین عناصر بود که به تصریح دوستانش، اصل ولایت فقیه را با استفاده از نفوذ خود تبلیغ و سرانجام به مجلس خبرگان برای تصویب برد.
حسن آیت با همدستی مظفربقایی این عامل پلید استعمار و امپریالیسم حلقه پیوند انجمن حجتیه با محافلی در حزب جمهوری اسلامی و دیگر نهادهای ابتدای حیات جمهوری اسلامی بود و اینک همین دیدگاه و خط فکری در پشت سرکودتای انتخاباتی و حمایت از دولت احمدی نزاد ایستاده است. آنچه را که پایگاه اینترنتی عدالتخانه که از مراکز اصلی این جریان به شدت ارتجاعی و مشکوک به شمار می آید، علیه میرحسین موسوی و مجموعه جنبش مردمی نوشته، تفاوت ماهوی ومضمونی با نوشته های روزنامه شاهد ارگان حزب زحمتکشان مظفربقایی در دوران ملی شدن صنعت نفت و مبارزه با امپریالیسم آمریکا و انگلستان ندارد.
بقایی و دارودسته چاقوکش او همان کاری را در سال های مبارزه ی ملی شدن صنعت نفت انجام می دادند که اینک نیروهای بسیج و لباس شخصی به انجام آن مشغول هستند و سخنان مظفربقایی و مقالات روزنامه شاهد، تفاوتی با گزارشات و نوشته های صبح صادق و عدالتخانه نداشته و ندارد. حتی در نامگذاری ها هم می توان این تشابهات را دید و تاکید نمود همه اینها اتفاقی نیست!
کودتاچیان با جوسازی، دروغ و افترا و پرونده سازی همان هدفی را دنبال می کنند که بقایی ها و دیگر وابستگان به امپریالیسم و استعمار در سال های مبارزه برای ملی کردن صنعت نفت دنبال می کردند، باید با افشای باندهای هوادار خط فکری بقایی و آیت و دیگر مزدوران دشمن ترقی و سعادت مردم ایران، دست در دست یکدیگر، مانع کامیابی کودتاچیان پیرو بقایی و آیت ها شویم.